قطعات سنگ شکن غلتکی (والس)

قطعات سنگ شکن غلتکی

سنگ شکن غلتکی والس به عنوان سنگ شکن ثانویه در خطوط دانه‌بندی سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این سنگ شکن به منظور خردایش سنگ های معدنی متنوع نرم تا سخت استفاده می‌شود. در این سنگ شکن از غلتکهای منگنزدار ضد سایش استفاده می‌شود. سنگ شکن غلطکی والس مواد را با فشردن آن بین دو سیلندر فلزی گردان که به موازات یکدیگر محور می شوند و بر اساس محصول مورد احتیاج از هم جدا می شوند، می شکند.

سنگ شکن غلطکی والس شامل دو سیلندر با جهت مخالف می چرخند است که بر روی محورهای افقی قرار می گیرد و شکاف بین هر دو سیلندر با توجه به نتایج دلخواه قابل تنظیم است. در سنگ شکن غلطکی والس به طور کامل هر دو سیلندر با آسترهای فولادی پشتیبانی می شود. همچنین نسبت سنگ شکن غلطکی والس در مقایسه با سایر دستگاه های سنگ شکن کمتر است و سنگ شکن غلتکی برای مواد ساینده توصیه نمی شود. این سنگ شکن والس با افتخار در ظرفیت های 2ton/h تا 150ton/h و خروجی تا 100میکرون را به راحتی در اختیار کارفرما قرار دهد.

 

قطعات سنگ شکن غلتکی (والس)

قطعات سنگ شکن غلتکی (والس)

شرکت صنعتی پارت قطعات آماده تهیه و ارسال انواع قطعات یدکی سنگ شکن غلتکی (والس) به تمامی نقاط ایران است. جهت تهیه انواع قطعات و مشاوره با شماره های ما در تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: قطعات سنگ شکن فکی

کاربرد سنگ شکن غلتکی

  1. معادن سنگ
  2. معادن زغال سنگ
  3. کارخانه های سیمان
  4. کارخانه های مواد شیمیایی
  5. به منظور خرد کردن کانی ها
  6. به منظور خرد کردن زغال سنگ
  7. به منظور خرد کردن خاک رس،آهک،گچ و نمک

 

ویژگی های سنگ شکن غلتکی

  • قابلیت خردایش مواد نیمه سخت و سخت
  • نسبت خردایش بالا و ایجاد حداقل نرمه
  • استفاده از آلیاژهای منگنزدار ضدسایش
  • استفاده از رولربلبرینگ با تحمل نیروی زیاد

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *