قطعات ماسه شوی


دستگاه ماسه شوی همانطور که از نامش پیداست جهت شست و شوی ماسه به کار می رود و سنگ ریزه و ماسه را از خاک و گل جدا می کند.
دستگاه ماسه شوی یا ماسه شور جهت تفکیک و شست و شوی محصول در تاسیسات سنگ شکن و فراوری مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرارمی گیرد و معمولا زیر سرند اول نصب می شود.

در دستگاه ماسه شوی محصولات پس از سرند شدن به همراه آب وارد دستگاه شده و درحین چرخش دستگاه همه گل و لای و آلودگی ها تفکیک و شسته می شوند و سپس آب از مـحصول نهایی دستـگاه خـارج شـده و از کانال خروجی به بیرون هدایت می شود، میزان تولید ماسه شسته شده توسط این دستگاه به طور تقریبی ۶۰ تن در ساعت است.

چرا ماسه را باید شستشو داد؟ زیرا اگر ماسه تمیز نباشد کیفیت و استحکام آسفالت ، بتن و …..کاهش می یابد و هرچه ماسه تمیز تر باشد کیفیت آن ها نیز بهتر است. این ناخالصی ها باعث کاهش استحکام می شود و باید توسط دستگاه ماسه شویی فیلتر و جداسازی شود.

ماسه شویانواع دستگاه ماسه شوی

دو نوع ماسه شوی در ایران موجود می باش:

  1. اول ماسه شوی دورانی یا پاکتی
  2. دوم ماسه شوی حلزونی

بیشتر بخوانید: رولیک نوار نقاله

ماسه شوی دورانی یا پاکتیماسه شوی دورانی یا پاکتی

این ماسه شورها جهت شستشوی ماسه های بادی و مصالح رودخانه ای کاربرد دارند . ماسه شورهای پاکتی در ۲ مرحله ماسه را شستشو کرده و دارای ۴ خروجی آب و ۳ ورودی می باشند. این ماسه شورها بیشترین کاربرد را در ماسه های بادی و یا مصالحی که خاک زیادی دارند داشته که در ابعاد ۱۱*۲ متر ساخته می شوند. این دستگاه برای خطوط با ظرفیت بالا یک دستگاه ایده آل است.

ماسه شوی حلزونی یا مارپیچیماسه شوی حلزونی یا مارپیچی

طی فرایند کار ماسه شور حلزونی، مواد ( شن و ماسه ) با سرعت تغذیه ثابت وارد حوضچه دستگاه می شود و مقدار مشخصی از آب نیز به داخل حوضچه ماسه شویی تزریق می شود. سامانه انتقال قدرت وظیفه چرخش شافت مارپیچ با سرعت مشخص را بر عهده دارد، که باعث می شود مواد داخل دستگاه رو به جلو حرکت کند.

مواد دانه ریز و ناخالصی ها در قسمت ابتدایی دستگاه از طریق سرریز با آب تخلیه می شود و مواد دانه درشت به وسیله مارپیچ منتقل شده و از انتهای ماسه شور خارج می شوند. در نتیجه شستشوی مواد و حذف ناخالصی صورت می گیرد.

قطعات ماسه شویقطعات ماسه شوی

فروشگاه قطعات ماشین آلات راه سازی پارت قطعات فروشنده انواع قطعات ماسه شوی یا قطعات ماسه شور همچنین لوازم یدکی ماسه شوی است. در این فروشگاه قطعات ماسه شوی حلزونی یا قطعات ماسه شوی پاکتی با قیمت مناسب و بهترین کیفیت عرضه می شود. جهت خرید قطعات ماسه شوی با شماره های داوران تماس حاصل فرمایید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *