قطعات ماشین آلات راهسازی

قطعات ماشین آلات راهسازی

از جمله قطعات ماشین آلات راهسازی که از اهمیت بالایی برخوردار است، قطعات زیربندی میباشد. قطعات زیر بندی ماشین الات راهسازی عملکرد یکسانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آنها در ابعاد و همچنین شرکت های مختلف تولید کننده لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی میباشد. از جمله ماشین آلاتی که زیربندی جزو بسیار مهم در آنها میباشد، دامپتراک و بکهولودر میباشد. رولیک، زنجیر بولدوزر، کفشک، چرخ زنجیر، تیغه، بوش، لینک، شافت، گوشه و ناخن تنها بخشی از قطعات و لوازم یدکی دامپتراک و سایر ماشین آلات است که به منظور زیربندی استفاده میشود. از جمله قطعات ماشین آلات راهسازی که در زیربندی به کار میرود میتوان به زنجیر کامل بولدوز اشاره کرد. زنجیر ها عاملی هستند که ماشین را به جلو حرکت داده و راه را برای آن باز میکند.

 

رولیک از قطعاتی است که باعث اتصال زنجیر به نیروی محرکه میشود و در نتیجه زنجیر روان حرکت میکند. لینک از مهمترین لوازم یدکی بیل بکهو و همچنین بولدوزر محسوب شده که باعث میشود تا تمامی قسمت های زیربندی به یکدیگر متصل شوند. از جمله قطعات بسیار مهمی که در اولین نگاه به چشم میخورد و یکی از بزرگترین قسمت های زیربندی نیز هست، تیغه میباشد که باعث شکافت و کنار زدن خاک و در گریدر باعث باز کردن مسیرهای برفی و یا خاک های سطحی میشود.از دیگر قطعات ماشین آلات راهسازی و همچنین زیبر بندی میتوان به بوش و پین اشاره کرد.

بوش و پین قطعه ای میباشد که کفشک های زنجیر و همچنین بولدوز را به یکدیگر متصل میکند. دنده اسپراکت را نیز میتوان گفت یک چرخ دنده بزرگ در قطعات ماشین آلات راهسازی و بولدوزر میباشد که قسمت های عقبی زنجیر را به بولدوزر متصل میکند.شرکت ایران هیدرولیک مرکزی آمادگی خود را در عرضه و فروش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به شرکت ها و فروشگاه های سراسر کشور اعلام میدارد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *