نوار تسمه نقاله


نوار نقاله جزء اصلی حمل کننده در یک سیستم انتقال تسمه‌ای است. بدین شکل که به وسیله یک موتور و گیربکس برقی تسمه به حرکت درآمده و در طول یک مسیر ثابت و مشخص حول یک محور به گردش در می‌آید. برای سهولت چرخش و به حداقل رساندن میزان اصطکاک و سروصدا از بلبرینگ و قرقره در بخش‌هایی از این سیستم استفاده می‌ شود. در آخر نیز با قرار دادن مواد، کالا و محصولات روی این سیستم انتقال، تسمه نقاله آن را از نقطه ابتدا به انتها و بالعکس هدایت می‌ کند.

نوار تسمه نقالهانواع نوار نقاله

 

نوار نقاله سهند

تسمه های نقاله های سهند مقاوم در برابر سایش را جایگزین تسمه نقاله های معمولی که دارای عدد سایش بیش از ۱۲۰ میلی متر مکعب می باشند نموده است و لازم به ذکر است تمام تسمه نقاله های جنرال این شرکت هم مقاوم در برابر سایش می باشند. مقاوم در برابر حرارت تا دمای 150 درجه سانتی گراد و همچنین مقاوم در برابر انواع روغنها و در برابر مواد شیمیایی جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید.

 

نوار نقاله دنا

شرکت تولیدی لاستیک دنا، تولید کننده تسمه نقاله دنا در 1353 با مشارکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس شد و در سال 1355 با ظرفیت بیست هزار تن در سال انواع لاستیک های گروه های سواری، باری و کشاورزی و همچنین تیوب کار خود را شروع کرد. پس از انقلاب اسلامی و در سال 1363 کلیه سهام بریجستون به سازمان صنایع ملی منتقل گردیده و این شرکت به شرکت تولیدی لاستیک دنا تغییر نام داده شد.

قیمت های نوار نقاله دنا

  • منجید
  •  لایه پوششی لاستیکی بالا
  • لایه پوششی لاستیکی پایین
  • کناره های محافظ

مدت زمان گارانتی نوار نقاله های کارخانه تولیدی لاستیک دنا از تاریخ تولید یک سال و نیم (18 ماه) می باشد.

 

نوار نقاله خارجی

شرکت پارت قطعات آماده ارائه انواع نوار نقاله خارجی و یا تسمه نقاله خارجی در تمامی سایزها از ضخامت نوار نقاله 6 میلی الی نوار نقاله 20 میلی قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

 

تسمه نقاله کبری

در چند سال گذشته کشور چین از لحاظ پوشش محصولاتی در انواع رده های مختلف به خوبی عمل کرده است. که نوارنقاله نیز از این پوشش برخوردار بوده و به طور انبوهی در کشور چین به تولید می رسد.

 

نوارنقاله کاله

کاله نیز یکی دیگر از انواع مارک های بلت کانوایر لاستیکی در بخش تولید سیستم های انتقال می باشد که از لحاظ مقاومتی و کیفیت چیزی از کبری کم ندارد و اینطور که معلوم است این محصول متعلق به کشورترکیه می باشد و در بین صنعتگران کشورمان تا حدودی طرفدار داشته و کیفیت آن مورد تایید آن ها می باشد.

 

تسمه نقاله oos.co

و در آخر نوبت به تسمه نقاله مارک کره می رسد. در چند سال گذشته محصولات کشور کره در این زمینه ثابت کرده است که از لحاظ کیفیتی قابل مقایسه با سایر انواع نوارها نمی باشد و به همین دلیل است که تا به امروز توانسته است همچنان مشتریان خود را حفظ کند.

 

دیگر برند های خارجی نوار نقاله

  • نوار نقاله Gmdu
  • نوار نقاله shuang Ma
  • نوار نقاله NUOHUA

جهت مشاوره و خرید انواع نوار نقاله خارجی و استوک اروپایی با شماره داوران تماس بگیرید.

 

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *